איזה פריים ישדרגו לך את הלוק

אוהבים להצטלם? רוצות תמונות למזכרת? נוהגים להעלות תמונות לרשתות החברתיות? אנחנו כאן כדי שתכירו את הפריימים שישדרגו לכם את הלוק.

בחירת הפריים לתמונה ולתיעוד שלנו, משנה לחלוטין את הלוק ועשויה לגרום לו להראות מגוחך ומוגזם – בעוד שעשויה גם לגרום ללוק שלנו לנצוץ ולזהור. כשאנחנו בוחרות ובוחרים לוק, האופן בו הוא יתורגם במצלמה ובתמונות שנעלה לרשתות החברתיות – תלוי מאד בפריים שנבחר. כשאנו בוחרים ובוחרות פריים חשוב לבחור בפריים כזה בו הזווית, הרקע, הצבעים והקרבה של המצלמה, ידאגו להחמיא ולהקפיץ את הלוק ככל הניתן. כדי להתחיל ולהבין אילו פריימים ישדרגו לך את הלוק, חשוב להבין מה האפשרויות שעומדות בפניכם ומה כל פריים משדר. לשם כך – לפניכם כל מה שחשוב לדעת על איזה פריים ישדרגו לך את הלוק.

 

במה תלויה התאמת הפריים ללוק שלנו?

לפני שאתם ניגשים לצלם ולעלות את התמונה הבאה, מומלץ לחשוב כיצד להתאים את הפריים אל הלוק שלנו. בעת בחירת הפריים, מומלץ לחשוב על שילוב צבעים נכון אשר מעצים את הלוק, קרבה נכונה בינינו לבין המצלמה ותאורה מתאימה. אלה יעזרו לנו לשדרג את הלוק ולהתאים את הפריים אליו. בנוסף, הלוק עצמו חשוב למה אנו רוצים בדיוק לשדר. לכן, נסו לחשוב ולצרף ללוק ולפריים אקססוריז מסוימים אשר יתאימו לתמונה כגון כובעים בטבע וכן גם צמידים לאישה. כמובן שהביגוד עצמו חשוב – שמלות אשר מתאימות למיקום ולמזג האוויר, חולצות אופנתיות ונעליים מתאימות.

 

איזה סוגי פריים עשויים לשדרג לנו את הלוק?

פריים של לוק בטבע

האדם יצר המון מבנים יפים אך הטבע הוא מעיין בלתי נדלה של פריימים מדהימים שיכולים לשדרג את התמונות שלנו. ראשית – תמונה בחוף הים. הצבעים השמחים של הים משדרגים את הלוק ונותנים לתמונה אווירה שמחה וקיצית, אווירה של חופש. בנוסף, יש מקורות טבע פחות אורבניים ועם קסם אחר. צילום ליד מקורות מים אחרים כמו נהר ואגם או פריים של נוף בטיול בהרים. טבע מסוג זה יכול מאוד לשדרג לוקים מתאימים.

 

פריים של לוק ברחוב

פריים מהמם שישדרג לנו את התמונה הוא ברחוב הומה באנשים. הוא יכול לגרום ללוק שלנו לקפוץ ולהתבלט על פני האפור וההמון. בנוסף אם הרחוב מרכזי וצבעוני בפרסומות (כמו למשל הטיימס – סקוור שבניו יורק) אז הלוק עשוי להתכתב עם הצבעים הללו ולהתמזג איתם.

 

פריים חלק

לפעמים הדבר הנכון ללוק זה פשוט למצוא פריים טבעי וחלק, שיגרום לצופים להתרכז לגמרי בלוק שלנו ויסיט את כלל תשומת הלב אל הלוק עצמו. לעומת פריימים מקושקשים שיתאימו ללוקים רבים ויקפיצו אותם – פריימים חלקים יכולים לגרום למבטים להתרכז בלוק עצמו ובנו.

 

לסיכום

בחירת הפריים היא בחירה קריטית שעשויה להוריד או להקפיץ את הלוק שלנו לגמרי. לכן, כדאי להתאים את הלוק שלנו אל הפריים, ולחשוב על פריים שיטיב עם הלוק וישלים אותו.

 

עדשה

אולי יעניין אותך גם