איך לבחור עגילי יהלומים כמתנה המושלמת ליום האהבה?

לקראת יום האהבה רובנו נמצאים בחיפושים ממושכים למציאת המתנה המושלמת.

יום האהבה הוא ההזדמנות שלנו להראות לבת הזוג שלך את האהבה שלך אליה, ואת הערכה שלך כלפיה.

עגילי יהלומים הם דרך מצוינת להראות את ההשקעה שלך בה, ובכך להמחיש לה את אהבתך.

אבל כיצד תדע להתאים את העגילים המושלמים לבת הזוג?

 

התאמת הצבע

נשים בדרך כלל הולכות עם צבע קבוע של תכשיטים – זהב לבן, זהב אדום או זהב צהוב. לפני שאתה קונה לאישה את העגילים, עליך להסתכל על התכשיטים שהיא עונדת בהתאם לצבע התכשיטים שעליה, לקנות את העגילים. זאת בשביל למנוע סיטואציה בה עליה להחליף את העגילים, או שיותר גרוע, היא תרגיש לא בנוח להחליף את העגילים ולא תענוד אותם. יש נשים שמשלבות את צבעי התכשיטים שלהן, ולהן יהיה יותר קל לבחור צבע לפי מה שאהבת בחנות.

 

התייעצות עם חברה

רוב הנשים מתייעצות עם חברה קרובה כאשר הן קונות פרטי לבוש, או מדברות על דברים שהן היו רוצות לרכוש. אחת הדרכים להיות בטוח שעגילי היהלומים, שאתה רוצה לקנות לבת הזוג, יהיו מתאימים לסגנון שלה, היא להתייעץ עם חברה טובה שלה לגבי העגילים. דרך זו היא מומלצת כדי לקלוע לטעמה בצורה מדויקת, אך ייתכן והחברה תספר לבת הזוג שלך על המתנה.

 

מטרת התכשיט – תלבושת ערב

עגילי יהלומים יכולים להיות מתאימים גם לביגוד יום יומי אך גם לתלבושת ערב. כאשר אתה קונה מתנה עליך לחשוב מה יותר יתאים לבת הזוג שלך. אם היא בדרך כלל אוהבת להתלבש באופן חגיגי – עגילי יהלום שמושכים תשומת לב, ומתאימים לתלבושת ערב חגיגית יותר, יתאימו לאופי שלה יותר. עגילי יהלומים שמתאימים לתלבושת ערב הם בדרך כלל גרנדיוזיים יותר, לדוגמה עגילים שנופלים מהאוזן ובעלי שורת יהלומים, או עגילי חישוק מקושטים יהלומים ובעלי תליון אבן חן. עגילים שכאלה בעלי כמה צבעים או בעלי נפח רב יתאימו לתלבושות הערב של בת זוגתך, ובכך תשמח אותה מאוד.

 

מטרת התכשיט – ביגוד יום יומי

בניגוד לכך, אם בת הזוג שלך אינה חובבת לוקים מוגזמים, והיא תעדיף ללכת עם עגילי היהלום ביום יום, עגילי יהלום צמודים ופחות גרנדיוזיים יקלעו לטעמה. תוכל לבחור לה עגילי יהלום צמודים לאוזן. עגילים אלה מגיעים בדרך כלל בצורת עיגול או טיפה, ואפשר לבחור גם צורות שונות, שיצליחו לבטא את אהבתכם אליה. כגון: פרפר, לב, פרח ועוד. בנוסף לעגילי יהלום צמודים, עגילי יהלום נוספים שמתאימים ללבוש יום יומי הם עגילי חישוק משובצים יהלומים. בעגילים אלה היהלומים משובצים לאורך החישוק. כאשר קונים עגילים אלה בקוטר שאינו גדול מידי – עגילים אלה מתאימים גם ליום יום וגם ללבוש ערב.

 

העיקר הכוונה

בסופו של דבר, כאשר אנחנו קונים מתנה ליום האהבה – העיקר שהראנו מחשבה, והצלחנו להעניק אהבה לבת הזוג שלנו. גם אם לא הצלחנו לקלוע לטעמה של בת הזוג, הצלחנו להראות לה את אהבתינו אליה. חשוב לתת לבת הזוג לגיטימציה להחליף את העגילים – ובכך היא תשמח מאוד מהתכשיט שקנינו לה, גם אם לא בחרנו בו בעצמינו.

 

אבנים יוקרתיות

אולי יעניין אותך גם