איך תתאימו שרשרת יהלומים לתלבושת ערב

מתלבטת איזה שמלה לקנות לקראת חתונה קרובה? רוצה לשלב את שרשרת היהלומים שקנית בתלבושת חגיגית? ריכזנו לך כאן את כל הטיפים כיצד לסגנן שרשרת יהלומים בתלבושת ערב, שתסובב לכולם את הראשים.

 

לבוש בולט

כשרוצים להתלבש בצורה מתוחכמת, בדרך כלל אנחנו לא נרצה שכול הלוק יהיה מאוד בולט – דבר שיכול לגרום למסתכלים עלינו, לתחושה של "רעש" (עומס) בעיניים. כאשר הבגד שלנו הוא בצבע בוהק, בעל גזרה מיוחדת שתופסת את העין, או בכללי הבגד מתבלט בנוף, נתאים לו שרשרת יהלום מסוג סוליטר. שרשרת סוליטר היא שרשרת בה משובץ יהלום בודד ומרכזי. שרשרת זו תרים את המראה הכללי ותעניק לו עוד פן יוקרתי, אך מנגד תמשיך את הלבוש בהרמוניה. שרשראות נוספות שאפשר להתאים ללוק זה: שרשרת יהלומים עדינה בעלת תליון בודד, שרשרת בה מעט יהלומים משובצים, או שרשרת בה יהלום שמסביבו עיטורי זהב עדינים.

 

לבוש עדין

לעומת זאת ללבוש עדין, לדוגמה בגד בעל גזרה קלאסית, ובגווני שמנת, לבן וצבעים בהירים – נוכל להוסיף ללוק שרשרת יהלומים וינטג'. שרשראות אלה מתאפיינות בעיטורים מיוחדים בזהב או במספר רב של יהלומים – סגנונות אלה יכולים למשוך את תשומת לב אל השרשרת ולאחר מכן המבט בהרמוניה ימשיך את הבגד. בנוסף לכך בשרשראות אלה קיימים גם שילובים של יהלומים שקופים עם יהלומים צבעוניים או עם אבני חן. תוספת הצבע למראה יכולה לשדרג את המראה. המצטיינות שבחבורה יכולות גם להתאים את צבע האבן לצבע הנעליים או לצבע התיק.

 

סוג המחשוף

סוג המחשוף גם הוא פקטור בבואנו להתאים בין השרשרת לבגד. כאשר נלבש מחשוף בצורת לב, שרשרת עדינה תשתלב עם המחשוף בצורה יפיפייה. אפשר לשלב לדוגמה את שרשרת בסגנון סוליטר, או שרשרת בה משובצים כמה יהלומים קטנים במרכז השרשרת. בשמלת סטרפלס לדוגמה כדאי לשלב שרשרת יהלומים טניס. שרשרת זו תהיה בהרמוניה מושלמת עם השמלה ותמשיך את הקו הישר של המחשוף. בשרשרת בעלת מחשוף עמוק נוכל להתפרע, ולהתאים שרשרת עדינה או שרשרת מאסיבית – בהתאם למה שאנחנו מנסות לשדר, וכמובן בהתאם לעומס שהלבוש יוצר.

 

טעם אישי

הכי חשוב שתלבשו פריטים שמתאימים לטעם האישי שלכן, ולסגנון הלבוש שאתן אוהבות. יכול להיות שימליצו לכן לשלב את האקססוריז בצורה מסוימת, אבל כשתשימו את אותם על הגוף – לא תאהבו. חשוב להיות קשובות לעצמכן ולחשוב: האם אני ארגיש בנוח ללכת עם זה? – ולפעול על פי זה. חבל שלא תלבשו את הפריט שקניתם או שתגיעו לאירוע ותתבאסו כי לא נוח לכן.

 

דוגמנית

אולי יעניין אותך גם