מאיפה הגיע השם צמיד טניס ואיך ניתן לדעת שהוא אמיתי?

צמיד טניס הוא אחד התכשיטים ובפרט הצמידים היותר פופולריים בשוק אבל מאיפה הכל התחיל? למה קוראים לצמיד טניס, צמיד טניס?  ויותר חשוב מזה, איך תוכלו לדעת שצמיד הטניס שאתם קונים הוא אמיתי?

במאמר הזה נענה על השאלות האלה, נדון בסוגי צמידי הטניס ואיך תוכלו לקנות צמיד טניס באורח היעיל ואפקטיבי ביותר באמצעות האינטרנט.

 

צמידי טניס – מה מקור השם?

כמו שאתם יכולים לנחש מקור השם של צמידי הטניס אכן מגיע בעקבות משחק הטניס. בעקבות משחק של שחקנית טניס שלבשה צמיד יהלומים, ולאחר שנפל לה באמצע המשחק דרשה שהמשחק יופסק עד שתמצא את הצמיד, התחילו לקרוא לצמיד זה צמיד טניס.

מאז שחקניות טניס התחילו לענוד צמידי טניס. אך לא רק שחקניות טניס, הצמיד הפך להיות טרנדי בכל העולם וכמובן מכונה עד היום צמיד טניס.

 

היוקרה של צמידי טניס וסוגים

אז צמידי טניס הם עד היום בין התכשיטים היותר יוקרתיים והסיבה לכך היא כמובן שיבוץ היהלומים שהופכים אותם לא רק ליוקרתיים אלא ליפים מאוד. סוגי צמידי הטניס מתחלקים בין צמידי זהב לצמידי כסף.

על כל צמיד שיבוץ שונה עם סוגים שונים של יהלומים. המחירים מאוד משתנים, מצמיד שעולה 200 ₪ הוא יכול לעלות על 1000 ₪ ועוד. הסוגים של צמידי טניס רבים כך שאתם בהחלט יכולים למצוא צמיד שמתאים גם לטעם האישי שלכם וגם לתקציב שלכם.

 

איך אפשר לדעת שמדובר בזהב/כסף אמיתי?

כשאתם קונים תכשיטים הדאגה העיקרית שלכם תמיד תהיה אם מדובר בכסף או זהב אמיתי, או שכמות הכסף או הזהב שנטען כי מצויה על התכשיט שקניתם, זאת הכמות האמיתית.

על גבי כל תכשיט העשוי מזהב או כסף , יהיה טבוע מספר שקובע את כמות הכסף או הזהב. לדוגמא, אם טבוע המספר 925, הכוונה היא ש92.5 אחוז מהתכשיט עשוי מכסף אמיתי.

יש כמה דרכים לבדוק אם מדובר בתכשיט מכסף/זהב אמיתי. תוכלו למצוא מספר דרכים פופולריות אח הדרך המקובלת ביותר שתוכלו להשתמש בה בקלות הוא לבדוק אם היא נצמדת למגנט.

ישנם צמידים שלא עשויים מכסף טהור למשל ויהיו עשויים רק מציפוי אך זה בהחלט לגיטימי כמובן כל עוד מתריעים בפניכם מראש שזה איכות הכסף.

 

קנייה יעילה ובטוחה של תכשיטים באינטרנט

היום אפשר לרכוש תכשיטים גם באינטרנט ואנחנו ממליצים לכם בהחלט להתחיל שם. אם אתם רוצים בכל זאת לנסות תכשיט לפני שאתם קונים אותו אז בכל זאת תוכלו להסתכל בקטלוגים של אתרים אחרים.

תוכלו להתרשם מהיצע צמידי הטניס והמחירים המוצעים. באמצעות מחקר שוק מעמיק תוכלו להגיע אל צמיד הטניס האיכותי ביותר שהוא גם נמכר במחיר הטוב ביותר. אם אתם קונים את זה בתור מתנה אז האינטרנט בהחלט יהיה אפיק הקנייה הטוב ביותר עבורכם.

אנחנו מקווים שהצלחנו לחדש לכם קצת במידע ואחלים לכם בהצלחה בחיפוש אחר צמיד  הטניס המושלם.

 

גורמט

אולי יעניין אותך גם

צמיד בצורת נמר
צמידי טניס
איך מנקים צמיד טניס

תכשיטים דומים לקעקועים במובן מסוים. בדרך כלל לאנשים יהיה יותר מקעקוע אחד. זה תהליך התאהבות בקעקועים שמתחיל באומץ לעשות את הקעקוע הראשון ומשם ממשיך לעוד.

קרא עוד »