מה עדיף עגילי יהלומים צמודים או נופלים

הדרכים להבליט את היופי שלנו באמצעות אמצעים שלא קשורים לגוף שלנו, כמעט ובלתי מוגבלים.

תכשיטים למשל היא אולי השיטה המסורתית והמוכרת ביותר שביניהם כלול שרשראות, צמידים וטבעות.

במאמר הזה נתמקד בעגילים ובפרט עגילי יהלומים.

מוקד השאלה תהיה האם עדיף עגילי יהלומים צמודים או נפולים? נדבר בכלל גם על עגילי יהלומים, איך נשמור עליהם וכמובן, איך קונים עגילי יהלומים כמו שצריך? בואו נתחיל לענות על השאלות הללו

 

היתרונות הגלומים בעגילי יהלומים

עגילי יהלומים נחשבים לבין העגילים היפים והיוקרתיים שיש מבחינת סוג עגיל. הם מתאימים בעיקר לאירועים מיוחדים אך בהחלט ניתן לקנות סוגים שונים של עגילי יהלומים שיתאימו גם לשגרת היום יום.

עגילי יהלומים מעניקים בהיקות לפנים שלך וברק של ממש בעיניים. הם מוסיפים יוקרתיות ויופי שעגילים אחרים פשוט לא יכולים. מאוד קשה להתעלם מעגילי יהלומים, לעומת עגילים אחרים שלעיתים אנשים פשוט לא ישמו לב לסוג העגיל.

לכן אם המטרה שלכם היא למשוך תשומת לב באמצעות האוזניים שלכם והעגילים הנתלים עליהם, זאת הדרך הטובה ביותר

 

תחזוקה של עגילי יהלומים

עגילי יהלומים לעומת עגילים אחרים דורשים תחזוקה ותשומת לב שכן הם עשויים להיפגע בנראותם ואיכותם אם לא דואגים להם.

ראשית נציין את מה שהכי חשוב, אסור להשתמש בחומרי ניקוי שלא מיועדים ליהלומים. ניתן אך ורק להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים ליהלומים ותמיד עדיף להתייעץ עם בעל העסק ממנו רכשתם את העגילים לגבי אופי הניקוי.

שנית, הדרך הטובה ביותר וגם פשוטה היא לשים את העגילים במים רותחים לזמן קצר ולהוציא אותם.

תוכלו למצוא מספר שיטות לניקוי יהלומים אך השיטה שציינו אמורה להיות אפקטיבית. במידה והיא לא עובדת, תוכלו למצוא המון שיטות אחרות באינטרנט בתקווה כמובן שתצליחו להבדיל בין אמינות המקורות שמשתפים אתכם

במידע.

 

צמודים או נפולים?

נתחיל בתשובה שהיא שלא ניתן לענות על השאלה הזאת. הסיבה לכך היא כי זה עניין של טעם אישי בנראות. ישנן נשים שאוהבות עגילי יהלומים עדינים יותר שמתאפיינים בעגילים צמודים. וישנן שרוצות להתבלט יותר ויעדיפו עגילים נפולים שתופסים יורת תשומת לב.

אנחנו מציעים לכם לנסות גם צמודים וגם נפולים לפני שאתם מוציאים כסף על עגיל יהלום מסוים. בכל מקרה, אין באמת דרך לטעות כאן. אנחנו מניחים שיש לכם כבר טעם עשיר בתכשיטים ועגילים ואתם יודעות מה מתאים לכן.

אם אתם קונים עבור מישהו אחר, תנסו לראות אילו סוג עגילים יש לה בשביל להבין מה היא עשויה להעדיף.

 

איך לקנות עגילי יהלומים נכון?

היום לא חייבם לצאת לשדרה בתל אביב בשביל למצוא עסק צורפות בשביל לקנות תכשיטים. כמובן שאפשר ואף רצוי לתמוך בעסקים הקטנים. ישנם גם רשתות גדולות שתוכלו למצוא בהם עגילי יהלומים.

אבל היום, הכל נמצא באינטרנט. תוכלו למצוא מגוון של עסקים שמוכרים תכשיטים ברחבי הרשתות ובפרט עגילי יהלומים, כולל משלוח עד הבית. אז תפתחו את מנוע החיפוש, ותתחילו לחפש עגילי יהלומים למכירה.

 

יהלומי מעבדה

אולי יעניין אותך גם