משטרת האופנה – והפעם על נעלי קט רגל

משטרת האופנה מסיירת, בודקת וסוקרת את האופנה בארץ ישראל ובעולם? הפעם הכנו עבורכם מספר המלצות וטיפים למי שמשחק כדורגל, אבל אפשר גם למי שלא.

בין אם אתם שחקנים מהוללים או אולי קצת פחות, בואו נדבר על תמיכה נכונה ומקצועית לקרסוליים.

יחד עם זאת, גם על אופנה.

שאלת מיליון האופנות השונות – האם נעלי קט רגל הן איכותיות וגם אופנתיות, או שמא למקצוענים בלבד? ובכן, נעלי קט רגל לא מיועדות אך ורק למקצועני כדורגל אשר מעוניינים לתת בראש במגרש. נעלי פקקים ונעלי קט רגל מיועדות גם עבור מי שמעוניין להתאמן בדשא בצורה נכונה. יחד עם זאת, ישנן נעלי קט רגל מסוימות (לא פקקים) אשר נחשבות אופנתיות ומתאימות גם ליציאה לבילוי.

 

האם נעלי פקקים מתאימות גם ליציאה לבילוי בערב?

האם נעלי פקקים יכולות לשמש אתכם עבור יציאה לבילויים? כנראה שלא. והאם נעלי קט רגל יכולות לשמש אתכם לריקודים בערב בפאב? ייתכן שכן. משטרת האופנה מכריזה בצורה חד משמעית – נעלי קט רגל IN בעולם האופנה. ואם כבר מדברים על נעלי קט רגל איכותיות, חשוב גם לדבר על מחירים.

התייעצנו עם צוות המומחים של רשת נמרוד, שהיא למעשה אחת מרשתות ההנעלה הכי ותיקות בארץ. עם שנות ניסיון של ייצוא נעליים למדינות שונות בעולם ושיווק נעליים בישראל, המומחים של הנעלת נמרוד דגמו לנו מספר דגמים מובילים של נעלי קט רגל.

 

נעלי פקקים ונעל קט רגל כחול לבן ברשת נמרוד

ברשת נמרוד ישנם דגמים בייצור כחול-לבן של רשת נמרוד, אותם תוכלו לרכוש החל ממחירים של 99 ₪ בממוצע. יחד עם זאת, ברשת נמרוד ישנם גם מותגים בינלאומיים שניתן לרכוש במחירים של 245 – 299 ₪ בממוצע.

בין אם אתם מעוניינים לרכוש נעל קט רגל מסוג כזה או אחר, כדאי לדאת שכיום ניתן לעשות זאת אונליין ובקלות. אין צורך בכלל לצאת מהבית בכדי לרכוש נעליים מסוג כזה או אחר, גם קט רגל ונעלי פקקים. אם אתם מעוניינים לרכוש את הנעל החביבה עליכם, תוכלו לעשות זאת בחנות האינטרנטית של רשת נמרוד – הנעלה לכדורגל, לגברים ולנשים.

 

לא עדיף לרכוש נעליים רק לאחר מדידה בחנות?

כעת, הצרכן החכם ודאי ישאל – האם לא יהיה עדיף להגיע פיזית אל החנות ולמדוד נעלי קט רגל? אז כן, אכן אפשרי ומומלץ להגיע לחנות בכדי לנעול ולמדוד את הנעליים לפני רכישתן. יחד עם זאת, אם אתם יודעים בוודאות מה מידת הנעליים שלכם וכבר רכשתם בעבר נעליים, אתם לחלוטין יכולים לרכוש אונליין.

אם לבסוף תחליטו שהנעל לא נוחה לכם או לא מתאימה, תוכלו להחזירה (אם לא נעלתם אותה). כל עוד לא השתמשתם בנעל, תוכלו להחזיר אותה לאחר רכישתה לרשת נמרוד.

 

ציוד לכדורגל

אולי יעניין אותך גם

עולם העסקים
כללי
סגנון האופנה בעולם העסקים

מי שחיים ונושמים את תחום העסקים, יודעים כי הם לא יכולים להגיע לפגישה עם כפכפים, מכנסיים רחבים וחולצת בטן. שכן, יש סגנון אופנתי בעולם העסקים

קרא עוד »
מה זה צמיד
כללי
מה זה צמיד טניס?

יוקרה, פאר, שיבוץ נוצץ וקלאס – כל מה שרציתם לדעת על צמידי טניס!   מה זה צמיד טניס? צמידי טניס הם צמידים יוקרתיים שמאופיינים ברצף

קרא עוד »
מנגל פחמים מקצועי
כללי
הכל על מנגל פחמים מקצועי

אהבה למזון צלוי היא כזו שמרבית הישראלים חולקים. בעבר, כשאמרנו "מנגל פחמים" הכוונה הייתה לחתיכת נירוסטה מקומטת עם רשת צלייה חלודה מעליה. היום, כשאומרים "מנגל

קרא עוד »