תכשיטים בעיצוב אישי – איך לבחור את העיצוב הנכון

אומרים שתכשיט הוא דרך מצוינת להגיע לליבה של אישה – אבל זה יכול להיות נכון לא פחות במקרה של גברים. תכשיטים תורמים להופעה חיצונית מרשימה מצד אחד, ומצד שני יש מאחוריהם ערך רגשי וסנטימנטים, בעיקר אם נקנו על ידי אדם אהוב שהשקיע מחשבה רבה בבחירתם. מסיבה זו תכשיטים מהווים מתנה מצוינת שמתאימה כמעט לכל סיטואציה, בין אם חוגגים אירוע מיוחד ובין אם סתם בא לכם לפנק את בת או בן הזוג. במדריך הבא ניתן מעט טיפים לבחירת תכשיט בשבילכם או בשביל הפרטנר לחיים.

 

התאמת התכשיט לאופי האדם

תכשיט הוא אביזר חיצוני שנועד לשפר את ההופעה שלנו, אבל כמו סממנים חיצוניים רבים הוא משקף משהו מאופי שלנו פנימה. למשל, לאדם צבעוני שלא פוחד להעז, לדבר ולעשות יכול להתאים תכשיט ייחודי וצבעוני. לעומת זאת, לאדם סולידי יחסית יוכל להתאים תכשיט פשוט מכסף או זהב. בסופו של דבר בצורה בה אנשים מתלבשים ישנו שיקוף של האופי שלהם, ואם אתם קונים תכשיט לבת הזוג נסו לחשוב האם זה מתאים לאופי שלה.

 

כיצד התכשיט יוכל להשתלב ביום יום

כשאתם קונים לבת הזוג תכשיט תמיד כדאי לחשוב האם הוא יוכל להשתלב ביום יום שלה. למשל, אם היא אוהבת ללבוש אביזרים תכשיטים רבים וכן בגדי יוקרה, תוכלו לקנות לה תכשיט נוצץ שאי אפשר לפספס. לעומת זאת נשים אחרות עשויות להתלבש ביום יום באופן פשוט יותר – ואז אולי תתאים שרשרת צנועה ופשוטה יותר או עגילים עדינים. כמו כן, ייתכן שאתם דווקא לא מכוונים שבת הזוג תלבש את התכשיט ביום יום אלא רק באירועים מיוחדים – וגם זה בסדר, רק צריך לקחת זאת בחשבון.

 

התאימו את עיצוב התכשיט לגוף

לכל גבר ולכל אישה גוף שונה ודברים שונים שמחמיאים לגוף שלו. באשר לקניית תכשיטים חשוב להתאים אותם לגוף. למשל, צבע התכשיט הוא קריטי להתאמה עם גוון העור: זהב לבן למשל עשוי להיראות חיוור על גוון עור בהיר אך יכול להתאים מאוד לגוון עור כהה. גוון עור הוא לא הפרט החשוב היחיד – למשל, לאישה עם צוואר ארוך יכולה להתאים מאוד שרשרת ארוכה עם תליון בגדלים לבחירתכם, בעוד לאישה עם צוואר קצר אולי עדיף לקנות שרשרת קצרה יותר. ישנם משתנים רבים בגוף שיכולים להשפיע על בחירת תכשיטים כגון עובי אצבעות, עובי מפרק היד ועוד.

 

היכן ניתן לקנות תכשיטים יפים במחיר שפוי?

ההמלצה שלנו לקניית תכשיטים היא החנות Zip zip שמוכרת תכשיטים מעוצבים מסוגים שונים לגברים ולנשים. אם אתם מעוניינים לקנות תכשיט עבורכם או עבור בן או בת הזוג שלכם, תמיד תוכלו למצוא ב-Zip zip משהו שיתאים לכם במחירים הוגנים ונוחים. את התכשיט תוכלו לקבל במשלוח לבית עד שלושה ימי עסקים, כולל כעת בתקופת הקורונה.

תכשיטים

אולי יעניין אותך גם

גורמטים
תכשיטים ומידע
5 אקססוריז שחוזרים לאופנה

במהלך השנים האחרונות חלה התעוררות מחודשת בפופולריות של אקססוריז. זה נובע בעיקר מהפופולריות הגוברת של סגנונות וינטג' ורטרו. אנשים רבים מעוניינים כיום ללבוש אביזרים שהם

קרא עוד »
שני טבעות יהלום
תכשיטים ומידע
3 סיבות לקנות טבעת שם

כשזה מגיע לתכשיטים, האופציות הם על גבול האינסופיות. יש כל כך הרבה אפשרויות וגם כשבחרתם תכשיט מסוים, גם שם יש לכם המון אופציות. אז במאמר

קרא עוד »